1.GÜN :

İstanbul  Atatürk Hava Limanında siz saygıdeğer misafirlerimizle buluşuyor,bagaj ve bilet işlemlerinizi tamaladıktan sonra uçakla 2 saat sürecek Şam yolculuğumuza çıkıyoruz.Şam havaalanında sizleri yerel rehberimiz karşılıyor ve özel  otobüsümüzle Şam turumuza  başlıyoruz.İlk olarak Süleymaniye Külliyesi,Türk Hava Şehitliği,Kudus Fatihi Selahaddin Eyyübi ve son Padişah Sultan Vahdettin kabirleri,Hz Yahya Peygamber ve Hz Hüseyinin makamlarının bulunduğu  tarihi Emevi Camisinde gezimizi tamamladıktan sonra Sultan II.Abdülhamit tarafından yapılmış hediyelik eşyaları ile meşhür Hamidiye çarşısında alış veriş yapıyoruz. Akşam yemeğini yerel bir resturantta alıyor ve konaklamak üzere otelimize dönüyoruz.

2.GÜN :

Sabah otelimizdeki kahvaltı sonrası Şam Tarihi Yarımada gezimize başlamak üzere otobüsümüz ile otelden Malula'ya gitmek üzere ayrılıyoruz.Kayaların içersine inşa edilmiş Hristiyanların kutsal mekan olarak ziyaret ettikleri Hz.Meryemin oğlu Hz.İsayla birlikte Romalılardan kaçarak sığındığı bu mekanda Saint Takla Manastırını görecek ve Rahibelerin zincirli taşla ikram ettikleri kayaların içinden çıkan kutsal suyu içtikten sonra Ürdün sınırına yakın Daraa şehrini ziyaret edeceğiz.Unesco tarafında koruma altına alınan Busra Kalesini ve Hz.Peygamberimiz çocuk yaşta iken Amcasi  Ebu Taliple çıktığı kervanla Şama giderken Rahip Buhayra ile karşılaştığı mekanı ziyaret edeceğiz.(Çocuk yaşta peygamberimizi gören Rahip Buhayra Amcası Ebu Talibe İncil'de müjdelenen Peygamberın bu çocuk olduğunu ve kendisine bir zarar verilmemesi için Şama gitmeden geri gönderilmesini ister.) Ziyaretlerimizi tamamladıktan sonra Şama dönüyoruz.Akşam yemeğini yerel bir resturantta alıyor ve konaklamak üzere otelimize dönüyoruz.

3.GÜN :

Sabah alacağımız kahvaltı sonrası otobüsümüz ile otelden ayrılıyoruz.Adeta çölün ortasında bir  inci gibi parlayan dünyanın en eski yerleşim birimlerinden Arkeolojik kenti Palmira'yı geziyoruz. Tedmur adıylada bilinen doğunun en güzel tarihi kenti ipek yolunun en önemli duraklarından biri olma özelliğini Antik tiyatrosu,Bel tapınağı,Sutunlar caddesi,hamamlar ve eski çarşısından almaktadır.El Mania kalesini ve diğer kalıntıları panoramik olarak ziyaret ederek turumuzu tamamladıktan sonra Palmırada yerel yemeklerle bezenmiş bir akşam yemeğinden sonra konaklamak üzere otelimize dönüyoruz.

4.GÜN :

Otelde alacağımız kahvaltının ardından otobüsümüz ile yapacağımız  2 saatlik bir yolculuk sonrası Humus'a ulaşıyoruz.Sahabelerden Hz.Halit Bin Velid Camii ve türbesini ziyaretimizin ardından Hama'da yolumuz üzerinde tarihi su değirmenlerini gördükten sonra Halep yolumuza devam ediyoruz.Halep şehir turumuza Halep Kalesinden başlıyoruz.Ulusal Müze ve Emevi Camiini geziyoruz.Kervansarayları,hanları,çarşıları,surları ve mimari yapısıyla kültür ve ticaret merkezi bu şehri seveceksiniz. Akşam yemeğini yerel bir resturantta aldıktan sonra konaklamak üzere otelimize dönüyoruz.

5.GÜN :

Sabah kahvaltı sonrası kişisel alış veriş ve gezileriniz için serbest gün .Akşam yerel bir resturantta muhteşem bir ziyafet sonrası otelimize konaklamak üzere dönüyoruz.

6.GÜN :

Sabah kahvaltı sonrası  otelimizden ayrılıyor Halep havaalanına İstanbula dönmek için yola çıkıyoruz.Bir başka turumuzda tekrar sizlerle buluşmak ümidiyle siz değerli dostlarımızla vedalaşıyoruz.