Sabah belirlenen yerlerden hareket ediyor ve Ömerli’de yol kenarında bulunan çay bahçesinde söğüt ağaçlarının altında ikramımız olan poğaça ve çay ile kahvaltımızı yapıyoruz.Buradaki molamızın ardından orman yolunu kullanarak Göksu ve Yeşilçay dereleri arasına kurulmuş,bir zamanlar Venedik,Ceneviz ve Bizanslılara ev sahipliği yapmış, şimdi ise şirin bir balıkçı köyü ve tatil beldesi olan Ağva’ya ulaşıyoruz.

İlk durağımız yöreye özgü Şile Bezi ürünlerin satıldığı fabrika satış mağazası.Alış verişimizin ardından dere kenarında bulunan restoranda öğle yemeğimizi alıyoruz.Yemek sonrası ağaçların gölgelediği derede yapacağımız tekne gezisinde dere kenarına sıralanmış butik oteller ve evleri fotoğraflıyoruz.

Ağva merkezinde vereceğimiz mola sonrası yapacağımız kısa bir yolculuk bizleri Şile’ye ulaştırıyor.
Ağlayan kaya ve Şile fenerinde vereceğimiz fotoğraf molalarının ardından sahilde çaylarımızı içiyor ve İstanbul’a   siz sayın misafirlerimizi bir dahaki Welltur organizasyonunda tekrar buluşmak üzere sizleri aldığımız noktalara bırakarak veda ediyoruz..